De Bijbel als basis voor de omgang met elkaar

De Daniëlschool is een kleinere basisschool die sinds 1990 christelijk onderwijs op reformatorische grondslag biedt aan kinderen uit Soest en omliggende plaatsen. Saamhorigheid en veiligheid zijn belangrijke ankers in ons schoolleven, de Bijbel is de basis voor hoe we met elkaar en anderen omgaan.

In ons schoolleven staan christelijke gebruiken centraal. Bidden, psalmen en liederen zingen, bijbelvertellingen, vieringen en weekopeningen en-sluitingen zijn onmisbaar voor ons.

School in beweging
We hechten aan het aloude Woord van God en zijn tegelijkertijd een school die in beweging is. De wereld verandert voortdurend, waarbij wij gericht willen zijn op hoe we onze leerlingen vormen tot jonge mensen die tot zegen zijn voor die wereld. Dit alles doen we in afhankelijkheid van God de Heere.