Aanvraagformulier verlof

Leerplicht

Wanneer u voor bijzondere gelegenheden verlof wenst voor uw kind(eren) dient u zich te wenden tot de directeur van de school. Het is wenselijk om doktersbezoek, tandartsbezoek of individuele lessen buiten de schooltijden te plannen, omdat het is altijd erg jammer is als de kinderen delen van lessen moeten missen.

Buitengewoon verlof

Klik hier voor de folder verlof, vrijstelling van schoolbezoek.

Het aanvraagformulier voor vrijstelling van geregeld schoolbezoek kunt u via de link hieronder downloaden.

Download document